Νέα

ΕΕ – Ολοταχώς προς τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

[et_pb_section fb_built=”1″ admin_label=”About” _builder_version=”4.16″ custom_padding=”3px|0px|54px|0px|false|false” global_colors_info=”{}”][et_pb_row _builder_version=”4.16″ global_colors_info=”{}”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”4.16″ custom_padding=”|||” global_colors_info=”{}” custom_padding__hover=”|||”][et_pb_text _builder_version=”4.16″ text_font=”||||||||” text_font_size=”16px” text_line_height=”1.9em” header_font=”||||||||” header_2_font=”Playfair Display|700|||||||” header_2_font_size=”40px” header_2_line_height=”1.5em” header_6_font=”||||||||” max_width=”790px” max_width_last_edited=”off|desktop” module_alignment=”center” custom_margin=”|-81px||||” custom_padding=”|||” header_2_font_size_tablet=”30px” header_2_font_size_phone=”24px” header_2_font_size_last_edited=”on|phone” global_colors_info=”{}”]

Το τέλος της εμπορίας βενζινοκίνητων αυτοκινήτων έχει ανακοινωθεί για το 2035 στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Αυτός είναι ο στόχος που έχει θέσει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Για να επιτευχθεί αυτό, η προμήθεια ηλεκτρικών αυτοκινήτων πρέπει να κάνει ένα βιομηχανικό και εμπορικό άλμα. Προς το παρόν, ένα αυτοκίνητο με κινητήρα εσωτερικής καύσης είναι φθηνότερο στην αγορά, επειδή κοστίζει 20% έως 30% λιγότερο από ένα αντίστοιχο 100% ηλεκτρικό μοντέλο. Όμως ο καταναλωτής μπορεί να λάβει υπόψη του και άλλους παράγοντες όταν κάνει την επιλογή του.

«Ένα άλλο πλεονέκτημα του ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι το φορολογικό σύστημα. Σχεδόν σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα έχουν φορολογικό πλεονέκτημα με πολύ μικρό φόρο ή και καθόλου φόρο, ή με μπόνους αγοράς, τα οποία είναι επίσης διαθέσιμα σε ορισμένες ευρωπαϊκές χώρες. Και το τελευταίο πλεονέκτημα είναι ότι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο, τουλάχιστον όσον αφορά τον κινητήρα, είναι πολύ απλούστερο, με πολύ λιγότερα εξαρτήματα, σχεδόν χωρίς τριβές, επειδή λειτουργεί με μαγνητικό πεδίο, οπότε υπάρχουν πολύ λίγες τριβές, γεγονός που περιορίζει τον κίνδυνο βλάβης, απαιτεί πολύ λιγότερη συντήρηση και έχει μεγαλύτερη διάρκεια ζωής. Έτσι, όσον αφορά το κόστος συντήρησης, το κόστος επισκευής κατά τη διάρκεια ζωής του αυτοκινήτου, έχουμε ένα μεγάλο πλεονέκτημα», είπε ο Ολιβιέ Ντουκένς, δημοσιογράφος στο Monitor Automobile.

Ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο καταναλώνει κατά μέσο όρο 5€ ανά 100km, για ένα πανομοιότυπο πετρελαιοκίνητο μοντέλο η κατανάλωση εκτιμάται στα 10,50€. Η άλλη πρόκληση για την επιτυχία αυτής της μετάβασης είναι η ανάπτυξη σταθμών επαναφόρτισης. Η Γερμανία, η Γαλλία και η Ολλανδία είναι τα καλύτερα εξοπλισμένα κράτη μέλη. Στο Βέλγιο, η περιφέρεια των Βρυξελλών έχει ξεκινήσει ένα τεράστιο σχέδιο για να καλύψει τη διαφορά.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][et_pb_row _builder_version=”4.16″ locked=”off” global_colors_info=”{}”][et_pb_column type=”4_4″ _builder_version=”4.16″ custom_padding=”|||” global_colors_info=”{}” custom_padding__hover=”|||”][et_pb_text _builder_version=”4.16″ text_font=”Playfair Display|700|on||||||” text_text_color=”#3550a0″ text_font_size=”37px” text_line_height=”1.5em” text_orientation=”center” max_width=”820px” module_alignment=”center” text_font_size_tablet=”30px” text_font_size_phone=”24px” text_font_size_last_edited=”on|desktop” global_colors_info=”{}”]

«Ναι, έχουμε μια πολυεπίπεδη στρατηγική για την ανάπτυξη έως και 11.000 σταθμών φόρτισης έως το 2035.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section][et_pb_section fb_built=”1″ admin_label=”Qualifications” _builder_version=”4.16″ custom_padding=”0|0px||0px|false|false” global_colors_info=”{}”][et_pb_row column_structure=”1_2,1_2″ use_custom_gutter=”on” padding_top_bottom_link_2=”true” padding_left_right_link_2=”false” _builder_version=”4.16″ max_width=”80%” module_alignment=”left” custom_padding=”0|0px|0px|0px|false|false” use_custom_width=”on” width_unit=”off” global_colors_info=”{}”][et_pb_column type=”1_2″ _builder_version=”4.16″ background_color_gradient_direction=”90deg” background_color_gradient_start=”#f0f2f6″ background_color_gradient_end=”rgba(240,242,246,0)” custom_padding=”|||” global_colors_info=”{}” custom_padding__hover=”|||”][et_pb_image src=”https://evsmartec.cy/wp-content/uploads/2022/02/vbn.jpg” title_text=”vbn” force_fullwidth=”on” align_tablet=”center” align_phone=”center” align_last_edited=”on|desktop” _builder_version=”4.16″ use_background_color_gradient=”on” background_color_gradient_direction=”90deg” background_color_gradient_stops=”#f0f2f6 30%|rgba(240,242,246,0) 30%” background_color_gradient_start=”#f0f2f6″ background_color_gradient_start_position=”30%” background_color_gradient_end=”rgba(240,242,246,0)” background_color_gradient_end_position=”30%” custom_padding=”35px||35px||true|” animation_style=”slide” animation_direction=”left” animation_intensity_slide=”1%” box_shadow_style=”preset3″ box_shadow_vertical=”80px” box_shadow_blur=”80px” box_shadow_spread=”-30px” global_colors_info=”{}”][/et_pb_image][/et_pb_column][et_pb_column type=”1_2″ _builder_version=”4.16″ background_color_gradient_direction=”90deg” background_color_gradient_start=”#dddddd” background_color_gradient_end=”rgba(221,221,221,0)” custom_padding=”6vw||6vw|” custom_padding_tablet=”|10%||10%|false|true” custom_padding_phone=”||||false|false” custom_padding_last_edited=”on|desktop” global_colors_info=”{}” padding_phone=”||||false|false” padding_tablet=”|10%||10%|false|true” padding_last_edited=”on|desktop” custom_padding__hover=”|||”][et_pb_text _builder_version=”4.16″ text_font=”||||||||” text_font_size=”16px” text_line_height=”1.9em” header_font=”||||||||” header_2_font=”Playfair Display|700|||||||” header_2_font_size=”40px” header_2_line_height=”1.5em” header_6_font=”||||||||” max_width=”600px” max_width_last_edited=”off|desktop” custom_margin=”-83px|-221px||||” custom_padding=”|||” header_2_font_size_tablet=”30px” header_2_font_size_phone=”24px” header_2_font_size_last_edited=”on|phone” locked=”off” global_colors_info=”{}”]

11.000 σημεία φόρτισης, 22.000 σημεία δηλαδή, διότι υπάρχουν δύο σημεία φόρτισης όπως εδώ πίσω μου. Οπότε ναι, είναι σταδιακά σε εξέλιξη, απλοποιούμε τη διοίκηση, θα χωρίσουμε επίσης την πόλη σε τέσσερα μεγάλα οικόπεδα που θα ανατεθούν στη συνέχεια σε ιδιώτες που έχουν κίνητρα, που θέλουν να τα αναλάβουν και που θα πρέπει να εγκαταστήσουν αυτούς τους σταθμούς ηλεκτρικής φόρτισης», είπε ο Αλέν Μαρόν, υπουργός Βρυξελλών για το κλίμα.

Εάν οι εξελίξεις στα αυτοκίνητα και τα ηλεκτρικά συνεχίσουν στην ίδια τροχιά, η ισορροπία μεταξύ της τιμής των θερμικών και των ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα μπορούσε να επιτευχθεί μέχρι το 2030.

[/et_pb_text][/et_pb_column][/et_pb_row][/et_pb_section]